Educatie fizica

Buna ziua,dragi elevi, in actualul context al izolării la domiciliu va propunem ca in fiecare zi sa aveti grija de starea voastră de sănătate.  Spălatul pe mâini e regula nr 1 si permanentă.  In fiecare dimineață consumati un pahar cu apă, pe parcursul zilei o alimentație ponderata si cel putin o cana de ceai . Nu o sa va prezint exercițiile in termeni științific și va propun urmatoarele:

1. Parte de adaptare a organismului pentru efort. Exercitii pentru mobilitate cervicala 

Exerciții pentru brațe 

Exerciții pentru trunchi

Exerciții pentru picioare. 

Fiecare dintre voi stie macar cate un exercițiu pentru aceste segmente ale corpului uman. 

Puteti continua cu exerciții de sărituri cu coarda de gimnastică.serii de 30 secunde cu 5 pauză,repetari pana la 3 minute. Hidratativa de cate ori simțiți nevoia.

Exercitii pentru dezvoltarea forței segmentare. 

Genuflexiune cu revenire,săritură în înălțime cu brațele ridicate cat mai sus astfel încât să realizați o ușoară arcuire a întregului corp. 10 repetari cu o pauza de 10 secunde.in total 30 de exerciții 

Complexul japonez

1genuflexiune+1flotare

2 genuflexiuni+2flotari

Se continuă pe acest principiu de execuție până se ajunge la 5+5

După o pauză de 1 minut se parcurge exercițiul inapoi de la 5+5,pana la 1+1.

Lăsați un geam deschis pentru o buna oxigenare si pentru igienizarea spațiului în care va aflați. 

Sănătate maximă tuturor. 

 

 
This template downloaded form free website templates